5.10.09

Till Minne Bernt Valter Ström 1940 - 2009 Foto RaunoStill


1 kommentar:

elviramaria82 sa...

jag har aldrig mött någon som dig, och tyvärr lär jag inte göra det igen. jag va en liten flicka och din värme, humor o godhet va fötrollande. jag kommer ihåg när du skulle lära mig cyckla o trots din fysik sprang du hållandes min pakethållare outtröttligt tills jag vågade själv. jag kommer ihåg hur vi planerade flytta in i tant elises hus i luleå o sätta hjul på det o ha diverse djur som får o ja gud vet allt. när jag skulle döpas i gammelstad kyrka i luleå trotsade du väder och körde mig o oss genom snödrivor och såg till vi kom fram hela. jag kommer ihåg de galna bakmaratonen du o min mormor hade där du bakade de mest magiska kakor jag ätit. du kommer alltid ha en aldeles speciell heders platts i mitt hjärta, med en viss smärta av saknad.
Rebecka